Appostel - Hervormd Vollenhove.nl

Hervormde gemeente Vollenhove - Sint Jansklooster

Maak kennis met Appostel!

Na een lange tijd ontwikkelen is het eindelijk zover, we kunnen de Appostel-app gebruiken! Met deze app kunt u altijd en overal de laatste nieuwsberichten van onze gemeente bekijken, gemakkelijk en veilig digitaal collecteren, de kerkelijke agenda checken en op een veilige en AVG-bestendige manier contactgegevens van mensen uit de gemeente bekijken.

Agenda
In de agenda ziet u in één oogopslag wanneer de volgende activiteiten zijn in onze gemeente. Zo houdt u eenvoudig zicht op de eerstvolgende kerkdienst of bijbelkring.

Actualiteiten
In de Appostel-app kunt u de nieuwsberichten uit onze gemeente lezen. Hierdoor bent u altijd op de hoogte van het laatste nieuws en kunt u de nieuwsberichten lezen waar en wanneer u wilt.

Contactenlijst
Met de contactenlijst vindt u snel andere gemeenteleden en de belangrijkste adressen binnen onze gemeente. Ook kunt u uw contactgegevens veilig delen en bepaalt u zelf welke gegevens u wel en niet deelt binnen de app.

Collecteren
De Appostel-app maakt het makkelijk om giften te schenken, gebruik te maken van de digitale collecte en deel te nemen aan uiteenlopende acties.
Per 1 juni 2022 komt er een einde aan de QR-codes voor de collecte. Dit zal dan via de Appostel-app verlopen. Naast het gebruik van de Appostel-app zal het fysiek collecteren met collectebonnen en contanten blijven bestaan.

Met de app kunt u een tegoed voor de collecte opwaarderen. Om de transactiekosten te beperken vragen wij u dit, waar mogelijk, te beperken tot één keer per kwartaal.

Download de Appostel App bij Google Play

Download de Appostel App bij Apple App Store

Er zijn 2 instructie video's, deze leggen duidelijk uit hoe de app werkt.

Aardbeving Turkije/Syrië

Collecte
Actie(s):

De opbrengsten die voor dit doel ontvangen worden, gaan naar de slachtoffers van de aardbevingen in Turkije en Syrië.

Betaalmogelijkheden

• Tegoed

Giften mogelijk namens

• Account

Zending

Collecte
Actie(s):

Betaalmogelijkheden

• Tegoed

Giften mogelijk namens

• Account
Collectebonnen € 0,60 groen

Collectebonnen
1 vel met 20 collectebonnen.
Collectebonnen € 1,00 oranje

20 bonnen.